Problem med spelet

Om du upplever tekniska problem med något spel kan du se nedanstående tekniska standardåtgärder som löser de flesta spelrelaterade problem.

Notera att du måste ha gått igenom alternativen nedan innan vårt kundtjänstteam kan hjälpa dig.

Om problemet kvarstår efter att ha provat alternativen nedan, tar du en skärmdump och skickar den till oss tillsammans med en förklaring av problemet, bekräfta också att du har provat våra vanliga tekniska standardåtgärder.

 

Spelet fastnar eller ett felmeddelande visas

Följ nedanstående steg om du har spelat ett spel och det inte längre fungerar normalt:

  • Logga ut från ditt konto och logga in igen
  • Försök spela spelet på en annan enhet, dvs. din bärbara dator/hemdator eller din telefon
  • Prova en inkognitowebbläsare eller någon annan webbläsare på din enhet
  • Om du använder din telefon kan du försöka spela spelet via vår mobilapp eller en mobilwebbläsare (en som du normalt inte använder)
  • Ta bort appen och installera om den
  • Rensa din cache och cookies. Stegen för att rensa din cache och cookies varierar beroende på din webbläsare och du hittar dem enkelt genom att söka online. Du kan också välja från följande lista med de vanligaste webbläsarna:

Chrome, Firefox, Edge, Safari
Notera att även om vi gör allt för att tillhandahålla tillförlitliga länkar till externa källor, accepterar vi inget ansvar för externt innehåll.

Ofullständiga eller oavslutade spel

  • Om du satsar på en enarmad bandit med kontanter ("Spelsession på enarmad bandit") och avslutar spelsessionen mitt i spelet – om du inte återupptar spelsessionen inom 30 dagar från sista speldatumet, förbehåller vi oss rätten att avbryta spelsessionen på enarmade banditen och återbetalar kontantsatsningen på den enarmade banditen tillbaka till ditt konto.
  • Om du gör en kontantsatsning på ett Multistep-spel ("Spelsession på Multistep") och avslutar spelsessionen mitt i spelet – om du inte återupptar spelsessionen inom 30 dagar från sista speldatumet, förbehåller vi oss rätten att avbryta spelsessionen på Multistep. För att undvika tvivel har du inte rätt till återbetalning av kontantssatsning som placeras på Multistep-spel. I denna klausul avses [please insert] Multistep-spel vara ett spel där en spelare måste göra fler än en satsning på spelet eller måste utföra fler än en åtgärd under spelet. Dessa spel inkluderar, men är inte begränsade till, blackjack, videopoker, poker, Texas Hold'em och Craps.

 

Spelet laddar inte 

Om spel inte laddas på din enhet beror det troligen på att du inte har Flash Player installerat eller aktiverat på din enhet. Eftersom Flash Player är nödvändigt för att animeringen i våra spel ska fungera, bör du följa nedanstående steg för att se till att Flash laddas ner och aktiveras.

Instruktioner för att aktivera Flash varierar beroende på webbläsaren du använder och kan lätt hittas online, eller välj din webbläsare från följande lista med populära webbläsare:

Chrome, Firefox, Edge, Safari
Notera att även om vi gör allt för att tillhandahålla tillförlitliga länkar till externa källor, accepterar vi inget ansvar för externt innehåll.

 

Datum för senaste ändring: 2020-06-10